Sport1 Banner

גלזר: "אני שוער העתיד של מכבי חיפה". תורג'מן: "יש הרבה עבודה"

עומרי גלזר
עומרי גלזר | דני מרון

שוער סקציה נס ציונה לא הנמיך ציפיות לאחר ה-2:1 לבית"ר ירושלים בגביע הטוטו: "זה מבאס לספוג בתוספת הזמן, אבל אנחנו קבוצה חדשה וזה טבעי". המאמן הבהיר: "אנחנו צריכים לצרף עוד שחקנים, זה ברור"

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה הייתה רחוקה שניות ספורות מ-1:1 מול בית"ר ירושלים בטדי במחזור הפתיחה של גביע הטוטו, אך היא ספגה מרגליו של אנתוני וארן (95) ונוצחה 2:1. שלומי אזולאי העלה את החבורה של רוני לוי ל-0:1 (47) והרכש החדש סבין ליילאי רק איזן זמנית (75) עם טיל לחיבורים.

עומרי גלזר, ששיחק על תקן נבחן לאחר שלא עבר בבקרה התקציבית, אמר בסיום: "לספוג בדקות האחרונות זה תמיד קשה מבאס, אבל אנחנו קבוצה חדשה וזה טבעי. רוב השחקנים פה זה משחק ראשון ביחד עבורם ואנחנו נגיע מוכנים לליגת העל. יש פה צוות חם מאוד שמאמין בנו והכין אותנו בצורה מצוינת. התאקלמתי פה מצוין".

על התקופה במכבי חיפה: "אני בא מוכן לכל עונה, גם בשנה שעברה עבדתי קשה והייתי מוכן. לא קיבלתי את ההזדמנות, בחרתי להגיע לנס ציונה ואני בטוח שאראה את היכולות שלי. כשוער וכספורטאי צעיר, יש הרבה עליות וירידות. התמודדתי עם זה שירדתי לספסל בצורה הכי טובה שיש. לא הורדתי את הראש והשנה החלטתי לצאת לנס ציונה. האם אני שוער העתיד של מכבי חיפה? בטוח שכן".


החיזוק בדרך? עמיר תורג'מן (דני מרון)

המאמן המפסיד עמיר תורג'מן סיכם: "בית"ר ירושלים הייתה יותר טובה בכל מקרה והגיעה להרבה מאוד המצבים. אבל הצלחנו להבקיע, אז ברור שרציתי שנעבור את הדקה הזו ונסיים את המשחק ב-1:1. אנחנו צריכים עוד שחקנים, זה ברור. משחקי גביע הטוטו הם מקום טוב לראות את השחקנים ולבחון כמה טובים הם יכולים להיות בליגה. יש לנו עוד הרבה מאוד עבודה".

על כך שהגיעו רק שני זרים עד כה: "יש כוונה ורצון להביא עוד. זרים זה שם המשחק עבור הקבוצות הקטנות. אנחנו מחפשים ויש התקדמות בעמדות כאלה ואחרות. נביא שחקנים טובים בהתאם לתקציב שלנו. אני אופטימי מהלחימה, מההשקעה ומהרצון של השחקנים שלי היום".

עוד באותו נושא: עומרי גלזר, עמיר תורג'מן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי