Sport1 Banner

"דונצ'יץ' יכול לעשות מה שהוא רוצה על מגרש הכדורסל"

לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ' | Tom Pennington/Getty Images

הכוכב הסלובני של דאלאס מטריף את ה-NBA אחרי שהפך הלילה לשחקן השני בהיסטוריה שרושם טריפל דאבל עם 40+ נקודות לפני גיל 21: "הוא עובר תקופה קסומה, עוצר נשימה לראות אותו משחק"

(גודל טקסט)
לוקה דונצ'יץ' העריץ את לברון ג'יימס כנער צעיר, והלילה הוא הצטרף אליו בספר השיאים של ה-NBA. דאלאס הזדקקה לסלובני במיטבו הלילה נגד סאן אנטוניו, והכוכב לא איכזב. 


דונצ'יץ' קלע שיא קריירה של 42 נקודות, אליהם הוסיף 12 אסיסטים ו-11 ריבאונדים בניצחון 110:117 על הספרס. בגיל 20 הוא הפך לשחקן השני בהיסטוריה שרושם טריפל דאבל של 40+ נקודות, הראשון שעשה את זה הוא לברון ג'יימס:


"כל הניצחון הזה הגיע בזכות דוריאן פינלי סמית' שקלע זריקה מדהימה בסיום. היה משחק מדהים, מאמץ מדהים והגנה מדהימה.לשחק נגד סן אנטוניו זה תמיד אינטנסיבי, האוהדים תמכו בצורה מדהימה כרגיל. אני מרגיש כאילו כל יום אני שובר שיאים שלא ידעתי על קיומם. כאלה שאתה קורא עליהם בדיעבד. זאת הרגשה נהדרת".


 



דונצ'יץ', שמוביל את ה-NBA העונה עם שישה טריפל-דאבלים, סחט מחמאות מכל עבר בסיום: "לא הופתעתי ממה שקרה הערב, לוקה יכול לעשות כל מה שהוא רוצה על מגרש הכדורסל". אמר מאמנו, ריק קרלייל. "הוא עובר תקופה קסומה כרגע, זה עוצר נשימה לראות אותו משחק. כולנו מרגישים נפלא להיות חלק מזה". 


גם מהצד המפסיד, דמאר דרוזן, שקלע 36 נקודות לא נשאר אדיש למופע של הסלובני: "חייב לתת לו קרדיט, הוא חתיכת שחקן. הוא עושה דברים מאוד מיוחדים כרגע ויש
סיבה לכך".


בעקבות הניצחון, המאבריקס שיפרו את המאזן שלהם ל-8:5 והם ניצבים במקום החמישי במערב. מנגד, סן אנטוניו מציגה את פתיחת העונה הגרועה ביותר משנת 1996 והיא ממוקמת במקום ה-14 במערב. 
עוד באותו נושא: לוקה דונצ'יץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי