Sport1 Banner

ברנדן רוג'רס מועמד מוביל לארסנל? "אני מתחיל משהו מרגש בלסטר"

ברנדן רוג'רס
ברנדן רוג'רס | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

מנג'ר השועלים, שרודפים אחרי ליברפול בצמרת, התייחס לאפשרות שיאמן את התותחנים: "אחד המועדונים הגדולים באנגליה". פיטר קראוץ' טען: מאמן שפילד כריס וילדר הוא האיש למשימה. ליונברג הרגיע את השחקנים

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בפרמיירליג ייפתח היום (שבת), אבל באנגליה מתעסקים הבוקר אך ורק בדבר אחד: זהות המאמן שיחליף את אונאי אמרי לאחר שזה פוטר מארסנל בתום רצף משחקים מזעזע. ב"סקיי ספורט" כבר נחשפה רשימת המועמדים, שהתקצרה ממעל 20 שמות בדקות שאחרי הודעת הפיטורים לחמשת המאמנים שהכי סביר שיגיעו למועדון הלונדוני בימים הקרובים.

מבין השמות, על פי רוב כלי התקשורת בממלכה, בולט אחד: ברנדן רוג'רס. ב"מירור" נכתב כי התותחנים בטוחים ביכולתם לשכנע את המאמן הצפון-אירי לעזוב את לסטר ולהצטרף אליהם. שני קריטריונים לפיהם תבחר ארסנל את מאמנה הבא הם, בין השאר, אנגלית טובה ויחס טוב עם התקשורת – שני תחומים בהם אמרי לא הצטיין במיוחד – ורוג'רס עונה על הציפיות. אלא שהמאמן שזכור בעיקר בשל עונת הכמעט-אליפות עם ליברפול עובר תקופה נהדרת עם השועלים, שנמצאים כרגע במקום השני בטבלה, ולא נראה שהוא במצב רוח לעזוב את המקום בו הוא נערץ על ידי האוהדים.

"ארסנל הוא מועדון נהדר. אחד הגדולים באנגליה", התייחס רוג'רס למועמדותו, "אני בטוח שיש להם רעיון כללי לגבי את מי הם רוצים להביא, תמיד יש אכזבה כשמאמן עוזב ויש לי סימפטיה כלפי אמרי. אבל אנחנו בתחילתו של משהו כאן. הקשר שלי עם האוהדים והשחקנים חזק מאוד. יש תחושה של משהו מרגש באוויר".

מיקל ארטטה עם פפ גווארדיולה. ייפגשו אחד נגד השני בקרוב? (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)
מיקל ארטטה עם פפ גווארדיולה. ייפגשו אחד נגד השני בקרוב? (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מלבד רוג'רס, הרשימה כוללת גם את מאמן ניס פטריק וייס ונונו אספיריטו סנטו מוולבס, וגם שני מאמנים שכרגע לא בתפקיד ראשי באף קבוצה: מסימיליאנו אלגרי, שעזב בסיום העונה שעברה את יובנטוס, ומיקל ארטטה, שכיכב בעבר במועדון וכיום נמצא בצוות של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי – ועל פי "דיילי מייל", הוא המועמד המוביל. בעיתון הנחשב גם פורסם טור אישי של כדורגלן העבר פיטר קראוץ', שטען דווקא: "ארסנל הוא מועדון מפואר לשעבר שזקוק להחייאה מחדש. כריס וילדר הוא האיש למשימה". וילדר מאמן כיום את שפילד יונייטד, שתפגוש מחר את וולבס ונונו אספריטו סנטו.

את ארסנל יוביל מחר (15:50, שידור ישיר בספורט2) נגד נוריץ' פרדי ליונברג, השבדי שהיה חלק מה-"Untouchable" ב-2003/4 ומונה לתפקיד המאמן הזמני. ליונברג הגיע אתמול למתחם האימונים של ארסנל והרגיע את השחקנים באמירה שיש להם מספיק זמן וכישרון כדי להפוך את המצב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי