Sport1 Banner

87 מיליון יורו: צ'לסי וסיטי במאבק על שחקן לסטר

פרנק למפארד, פפ גווארדיולה
פרנק למפארד, פפ גווארדיולה | Laurence Griffiths/Getty Images

שתי הענקיות חושקות במגן השמאלי בן צ'ילוול בן ה-23, שעל פי הדיווח הפך ל"מטרה העיקרית" של למפארד. השועלים ידרשו סכום עתק עבור שחקן נבחרת אנגליה

(גודל טקסט)

מספר כלי תקשורת באנגליה מדווחים על מאבק חדש שמסתמן בין מנצ'סטר סיטי לבין צ'לסי לקראת חלון ההעברות הקרוב. שתי הענקיות חושקות בבן צ'ילוול, מגנה השמאלי המצטיין של לסטר.

עם זאת, השועלים לא מתכוונים לוותר עליו בקלות וידרשו עליו כ-87 מיליון יורו, כך על פי הדיווחים ב"טלגרף". השחקן בן ה-23, לו 11 הופעות בנבחרת אנגליה, רשם עד כה העונה 23 הופעות בפרמיירליג בהן כבש שני שערים ובישל שלושה נוספים.

צ'ילוול הוא המטרה העיקרית של פרנק למפארד, מאמן צ'לסי, בחלון ההעברות המתקרב. הסיטיזנס נכנסו גם הם חזק למאבק, שכן העומק שלהם בעמדה הזו לא גדול במיוחד. פפ גווארדיולה רוצה להחזיר את אולכסנדר זינצ'נקו לתפקידו המקורי בקישור, אחרי ששיחק בעמדת המגן השמאלי לא פעם העונה. כמו כן, המגן בנג'מין מנדי סובל מלא מעט פציעות מאז שהצטרף לתכולים בקיץ 2017 ולא מצליח לייצר יציבות.


בן צ'ילוול (Michael Regan/Getty Images)

צ'ילוול ביסס את עצמו כאחד המגנים הבולטים בליגה האנגלית בשתי העונות האחרונות, ושתי הקבוצות שמעוניינות בו ינסו לנצל את ירידת המחירים הצפויה לאור השפעותיו של נגיף הקורונה ומקוות להצליח להעביר אותו למדיהן במחיר הגיוני. 

עוד באותו נושא: פפ גווארדיולה, רנאן ארייאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי