Sport1 Banner

בספרד חשפו: אלה השחקנים שצפויים לעזוב את ברצלונה בינואר

שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" סימנו שישה שחקנים שלא ברור אם יישארו במועדון הפאר אחרי חלון ההעברות: ארתורו וידאל ואיבן ראקיטיץ' ברשימה, מילאן רודפת אחרי הכישרון העולה מצרפת

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

מתיחת פנים כללית. זה, על פי התקשורת הספרדית, מה שמצפה לברצלונה כבר בשבועות הקרובים – עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר. על פי "מונדו דפורטיבו", מלבד הבאתם של לאוטרו מרטינס וסטפנו סנסי מאינטר, עליהם בונה הקבוצה הקטלאנית להמשך העונה, לא פחות משישה שחקנים – ביניהם צירים מרכזיים במערך – יעזבו בקרוב.

השחקן הבכיר ביותר שפניו החוצה הוא איבן ראקיטיץ'. סגן אלוף העולם עם קרואטיה, שהצטרף לבלאוגרנה ב-2014, לא זוכה לדקות כפי שקיווה לקבל וביקר את ההחלטות המקצועיות בקבוצה יותר מפעם אחת. מספר מועדונים כבר הביעו רצון לצרף אותו לשורותיהם, כשבין השאר יובנטוס (שניסתה לצרף אותו עוד בקיץ) ואינטר הוזכרו כמועמדות. ראקיטיץ' קושר לא אחת גם לאתלטיקו מדריד, אך הקולצ'ונרוס הכחישו שהם סימנו אותו כמטרה.

ועדיין, הקרואטי עצמו לא ממהר לעזוב. בראיון לפני מספר חודשים הוא סימן במטרה "לזכות פעם נוספת עם ברצלונה בליגת האלופות", ומספר פרשנים טוענים כי הוא עדיין לא ויתר על החלום, משם הוא שואב מוטיבציה והוא יישאר בברצלונה עד אז.

ראקיטיץ'. רוצה לזכות עם ברצלונה בליגת האלופות פעם נוספת (Aitor Alcalde/Getty Images)
ראקיטיץ'. רוצה לזכות עם ברצלונה בליגת האלופות פעם נוספת (Aitor Alcalde/Getty Images)

עוד שחקן שלא מרוצה ממעמדו הנוכחי הוא ארתורו וידאל. גם הוא הוזכר כאחד השמות ברשימות של אינטר ויובנטוס, אבל ואלוורדה ואבידל לא יהיו מוכנים לשחרר אותו כל כך מהר. אחרי מסי, גריזמן וסוארס, וידאל הוא הכובש במצטיין של בארסה עם חמישה שערים העונה. אם לא תגיע הצעה גבוהה במיוחד, נטען בדיווח, הוא לא ישוחרר.

גם קרלס אלנה רוצה לקבל יותר דקות, וגם הוא לא מוצא את מקומו בסגל עמוס הכישרונות של בארסה. בסביבתו טוענים כי הקשר הקטלאני מעדיף לעבור למועדון קטן יותר, בו ישחק יותר. בבטיס סימנו את אלנה ורוצים לצרף אותו בינואר, כשגם חטאפה בתמונה.

ז'אן קלייר טודיבו נמצא הרחק מאחור ברוטציה, כשבעמדה שלו משחקים גם ג'רארד פיקה, קלמון לנגלה וסמואל אומטיטי. הצרפתי בן ה-19 נחשב לכישרון עולה, ומשך תשומת לב ממספר מועדונים. מילאן נמצאת חזק בתמונה, כשגם באייר לברקוזן עוקבת. גם באנגליה שמו לב לבלם הצעיר, ואברטון וסאות'המפטון סימנו אותו כמו גם מונאקו הצרפתית. ואלוורדה רוצה לשמור אופציה של צעיר בהגנה, אך ייתכן שיעדיף להשאיר את ארואחו – מה שיסלול את דרכו של טודיבו החוצה.

טודיבו. יעבור למילאן? (Atsushi Tomura/Getty Images)
טודיבו. יעבור למילאן? (Atsushi Tomura/Getty Images)

שני צעירים נוספים שכנראה לא יישארו באלופת ספרד הם מוסא ווגה ואבל רואיס. הסנגלי היה אמור להיות המחליף של נלסון סמדו, כיוון שוואלוורדה רצה להשתמש בסרג'י רוברטו במרכז המגרש, אבל הוא עדיין לא זוכה להזדמנות אמיתית וצפוי להיחתך. הספרדי כיכב בנבחרת הצעירה, אבל בברצלונה הוא נאבק על מקום בהרכב עם לואיס סוארס – וזו תחרות קשה. אם יעזוב, הוא צפוי לחזור למועדון נעוריו ולנסיה בעיר בה גדל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי