Sport1 Banner

גם בנתניה: הבייבי בום מכה שנית!

רועי קהת
רועי קהת | דני מרון

אחרי שבישרנו על אריאל הרוש ואשתו לי מאי שמצפים לבת בכורה, קשרה של מכבי נתניה רועי קהת וזוגתו גל הנינג'ה הודיעו באינסטגרם כי בקרוב יגיע יורש חדש ובן ראשון לכוכב

(גודל טקסט)

אחרי שבישרנו לכם על אריאל ולי מאי הרוש, שמצפים לבת ראשונה בזמן שהשוער עושה חיל ברוטרדם, כעת הגיע הזמן לחזור למחוזותינו ולספר על זוג נוסף שפותח את 2020 עם חדשות משמחות ישירות מעיר היהלומים.

אנחנו מדברים על קשרה של מכבי נתניה, רועי קהת ואשתו, הנינג'ה של נשות הכדורגלנים, גיל קהת שבישרו הבוקר (רביעי) על הרחבת התא המשפחתי עם הריון שני שיגדיל את המשפחה שלהם בקיץ הקרוב.

"המתנה הכי טובה שיכולנו לבקש לשנה החדשה" כתבה גיל בחשבון האינסטגרם שלה וחשפה בטן הריונית קטנטנה של חודש רביעי. "אנחנו פותחים את 2020 עם המתנה הכי טובה שיכולנו לתאר" הצטרף בעלה הכדורגלן לחגיגה ושיתף את אלפי עוקביו בפוסט בו הוא ואשתו אוחזים בתמונת האולטרסאונד של בייבי מספר 2. כידוע לזוג קהת בת, סיאל שבאפריל תחגוג שלוש, עוד לפני שאמא גיל תלד.

כזכור, אחרי ששבו ארצה מווינה, והביאו לעולם את סיאל הקטנה, בתקופה בה קהת שיחק במדיה של מכבי חיפה מאז המשפחה מתגוררת בעתלית. ואם מעניין אתכם לדעת למה מצפים הכדורגלן ומאמנת הכושר החטובה, נגלה לכם כי אחרי בת בכורה השניים יצטרכו להתרגל גם לצבעים חדשים, כי בן זכר שבטוח יאהב לשחק כדורגל יאיר את ביתם בקיץ הקרוב. שיהיה בשעה טובה!.


מזל טוב. גיל ורועי קהת מצפים (צילום: אינסטגרם)


ברוך הבא! אוטוטו בייבי בוי יצטרף למשפחת קהת (צילום: אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ועוד קצת איחולים לשנה של טוב ורק טוב! ❤️שנצליח לראות בה את הטוב והמתוק בכל יום ובכל מורכבות! שנה מלאה בחיוכים מעומק הנשמה, שנה של הגשמות והצלחות אישיות ומשפחתיות, שנה של אהבה כלפי עצמינו וכלפי הסובבים אותנו, שנה של אנרגיות טובות,התרגשויות שמחות ונצחונות! התחזקות פנימית וחיצונית, סיפוק מעשייה כל אחד בתחומו, רפואה שלמה נחת ושלווה שנה של כבוד חמלה וסבלנות לאחר.. וגם הרבה זמן של יחד-כזה שעושה טוב על הנשמה..❤️ #שנהטובה #שנהטובהומבורכת #לכולם

A post shared by GIL_eden kehat (@gil_kehat_fitness) on

עוד באותו נושא: ברחבה, רועי קהת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי