Sport1 Banner

ידין עשוי לעבור לכפ"ס, התנאי: השתתפות בשכרו

ידין. חוזר הביתה?
ידין. חוזר הביתה? | צילום: ערן לוף

במכבי חיפה נערכים לחלון ההעברות: חילופי שחקנים עם קרית שמונה על הפרק

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר. המאמן רוני לוי אמור להחליט על מצבת השחקנים ולהביאה לאישורו של הנשיא יעקב שחר.

 

על הפרק עתידם של אביחי ידין, אייל משומר, אלון תורג'מן, שחר הירש, שובל גוזלן, ג'אבר עטאא וטאלב טוואטחה.

 

 

ידין ששב מפציעה חזר לאחרונה להתאמן ואינו נכלל בקו המקצועי של המאמן רוני לוי ולא יהיה ביום ראשון בסגל גם נגד הפועל כפר סבא ביום ראשון (ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-20:00).

 

מכבי חיפה החליטה שהיא לא פותחת מסגרת אימון נפרדת לשחקנים שאינם בתוכנית המקצועיות. ידין מבוקש על ידי הפועל כפר סבא אשר מוכנה לשלם רק חלק משכרו כאשר רק השתתפות במימון על ידי מכבי חיפה, כולל שכרו בעונה הבאה, עשויה להוציא את המהלך לפועל.

 


תורג'מן. מחוזר (דני מרון)

 

בית"ר ירושלים, קריית שמונה והפועל תל אביב מחזורת אחרות אלון תורג'מן, שחר הירש, שובל גוזלן וגם ג'אבר עטאא שרק האריך חוזהו במועדון. אם מי מהם יבקש לעזוב בשיחה עם רוני לוי אפשר ובקשתו תענה בחיוב בהליך של השאלה או חילופי שחקנים. הירוקים כבר הביעו עניין בחן דילמוני ואחמד עאבד מקריית שמונה ובקשר הברזילאי ז'אורז'יניו מבני סכנין.

 

להרכב נגד העולה החדשה, יחזרו ולדימיר סטויקוביץ', אלירן עטר, איסמעיל ריאן ולודוביק אוברניאק שלא שיחקו נגד מכבי פ"ת בגביע הטוטו.

 

יוסי בניון וחן עזרא אמורים לרדת שוב לספסל. לגבי אוברניאק שמשתכר כ-400 אלף יורו לעונה ומחזיק בחוזה לעוד שנתיים, ייתכן וייחתך אם רוני לוי יחליט על שינוי במצבת הזרים.

עוד באותו נושא: אביחי ידין, חן דילמוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי