Sport1 Banner

ברומיץ' סימנה את ג'ון אוגו. גם ברוז' בתמונה

אוגו. מחוזר בממלכה
אוגו. מחוזר בממלכה | צילום: דני מרון

סוכנו של הקשר חוטאן אחמדי עשוי לשדך. באר שבע תדרוש 2 מיליון יורו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מוליכה את ליגת העל אולי בדרכה לאליפות היסטורית, אך עשויה להיפרד מאחד השחקנים החשובים שלה בעונה הבאה. הקשר הניגרי ג'ון אוגו שאמנם חתום לשנתיים נוספות מחוזר מעבר לים ועשוי למצוא עצמו בקיץ ביעד אחר גם אם הקבוצה תעפיל למוקדמות ליגת האלופות.

 

לספורט1 נודע כי אחרי הקשר האחורי המצוין שחבר השבוע לסוכן, חוטאן אחמדי האנגלי מגלה עניין בווסט ברומיץ' האנגלית מהפרמייר-ליג כאשר גם קלאב ברוז' הבלגית בתמונה. אחמדי נחשב לסוכן מוערך באנגליה ומקושר אצל הבאגיס ואף החתים במועדון מבירמינגהאם את החלוץ אידיי בראון הניגרי שעזב הקיץ לאולימפיאקוס.

 

 

בראון נחשב לאחד החברים הקרובים של אוגו ואף שידך בין הסוכן לקשר. באר שבע בה חתום אוגו לשנתיים נוספות תדרוש עבורו לפחות שני מיליון יורו כאשר גם קלאב ברוז' הבלגית, קבוצתו של ליאור רפאלוב, גילתה בו עניין על פי מקורביו של אוגו.

 

מה שעשוי להקשות על המעבר היא העובדה שאוגו רשם רק 12 הופעות בנבחרת ניגריה וייתכן והדבר יפריע לו לקבל רישיון עבודה באנגליה.

 

אוגו בן ה-27 הגיע לבאר שבע אשתקד אחרי שלא ממש מצא עצמו במדי אקדמיקה וליירייה הפורטוגליות, אך שידרג מהר מעמדו והפך לקשר מוערך בליגה שלנו. גם בבירת הנגב ישמחו כי יישאר ואף ישדרגו את שכרו שנע כעת סביב 200 אלף דולרים לעונה.

 


אוגו בפעולה. שידרג מעמדו בארץ (דני מרון)

 

ווסט ברומיץ' מדורגת במקום ה-14 בפרמייר-ליג, כאשר 8 נקודות מפרידות בינה לבין ניוקאסל שנמצאת מתחת לקו האדום. מנגד, בין הבאגיס לבין ליברפול שבמקום השישי, מפרידות רק שש נקודות. קבוצתו של טוני פוליס ספגה 32 שערים ב-26 המחזורים, ההגנה הטובה ביותר בחלק התחתון של הטבלה. יחד עם זאת, חוליית הקישור שלה לא מהמשובחות כאשר סנדרו הברזילאי הצטרף רק בינואר האחרון למועדון.

 

בעונה הבאה יחגוג עם ג'ון אוגו? ליאור רפאלוב (Gettyimages)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי