Sport1 Banner

חזרה לעתיד: עטר הוא החיזוק שפספס קרויף

אלירן עטר
אלירן עטר | צילום: ערן לוף

דעה: חלוץ מכבי חיפה יכול היה להשכיח את הנפילה של מנג'ר מכבי ת"א בחלון ינואר

(גודל טקסט)

אלירן עטר עדיין לא הגיע אל העונה. החלוץ שממנו ציפו למשוך את מכבי חיפה לעונה בצמרת, קורס תחת לחץ ולא מספק את הסחורה בתוך הכאוס בו ניצבים הירוקים השנה.

דוגמא מצוינת הייתה במפגש האחרון מול האקסית בבלומפילד, שם עטר היה יכול לקנות את עולמו פעמיים, אבל נאלץ לראות איך היורש שלו במכבי תל אביב ערן זהבי עושה זאת נכון. יותר מזה, החיבה הגדולה מצד הקהל התחלפה אצל חלק מהאוהדים בטוקבקים המבטיחים ש"עטר צהוב".

בכלל, שמחת החיים של החלוץ נעלמה. אם חשבנו שתחת שרביטו של רוני לוי הכשרון יהפוך למלך ירוק, אז מסתבר שהתמונה רחוקה שנות אור מהמציאות. אלירן עטר, בדומה לאיתי שכטר, צריך חום ואהבה כדי לצאת למגרש עם טירוף בעיניים, מצרך שרוני לוי לא נותן לו וספק אם ייתן. זה היה לו אצל דמאיו וג'ורדי וכולם ראו את התוצאות.

לכן, עכשיו הכל תלוי בג'ורדי קרויף. למה דווקא הוא? כי מנג'ר מכבי תל אביב הוא זה שהחליט לא להילחם עליו לפני שעבר לריימס ולא שידרג לו את החוזה, בדומה לזהבי וטל בן חיים החלוץ. עטר צהוב ושלא יספרו לכם סיפורים. 


זהבי, התלות בו נמשכת (עדי אבישי)

מספר 16 רואה את הצ'אנס שהצהובים נתנו להאריס מדוניאנין ותוהה עם עצמו: "מה לא עשיתי בסדר בקדנציה הקודמת תחת אוסקר? לא הבקעתי 22 שערים? לא הטרפתי את הקהל? לא חיסלתי את הקול של סידי? הצמד בדרבי ששלח את הפועל לתקופת בצורת זה לא קינוח גורמה במסעדת יוקרה שמספיק כדי לתת לי את המפתחות?".  

אחרי שיסיים את הקריירה, אלירן עטר יחשוף מה היה שם. הוא עוד יגלה למה ג'ורדי לא הרים את הטלפון כמו לכל ליגיונר, ואמר: "כמה אתה רוצה? תגיד מספר ונשלח לך טיוטת חוזה".

אז רגע לפני שהוא מוציא את כל המוגלה, לקרויף ג'וניור יש צ'אנס להשכיח את הכשלון האישי שלו בחיזוק העונה ולהנחית בקיץ את אלירן עטר בקריית שלום. הוא שובר שוויון, הוא יוריד מזהבי את התלות ויהפוך את מכבי האפורה לקבוצה תוססת שהאוהדים פשוט יתאהבו בה מחדש, כי כרגע היא אלופה בפוטנציאל ולא זו שבדרך.

כבר ראינו במקרה טוואטחה ששחר לא "מתאבד" על שחקניו ושומר עליהם כמו פעם, למה? כי בסופו של יום הוא איש עסקים. מה ג'ורדי צריך לעשות? זה מאוד פשוט. להודות בטעות (תשאלו את יצחקי) ולהחזיר את החלוץ שהתחיל שושלת מפוארת ואין ראוי ממנו להמשיך אותה. כי אלירן עטר, עם כל הכבוד לזהבי, שבר את תקרת הזכוכית בקרית שלום.


עטר, היחסים יתחממו בקיץ? (ערן לוף)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי