Sport1 Banner

הארט: אנחנו תומכים בפלגריני ואוהבים אותו

השחקנים רוצים לזכות באליפות עבור פלגריני. הארט והמאמן
השחקנים רוצים לזכות באליפות עבור פלגריני. הארט והמאמן | צילום: GettyImages

שוער סיטי העניק גב למאמן לאחר שדווח כי פפ מעוניין בבראבו מברצלונה

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה רק חתם במנצ'סטר סיטי והוא כבר מתכנן תכניות ארוכות טווח. לפי דיווחים שונים, אחד השחקנים הראשונים שיצטרך לחפש בית חדש הוא שוער נבחרת אנגליה, ג'ו הארט, מכיוון שגווארדיולה מעוניין לרכוש את שוער ברצלונה ונבחרת צ'ילה, קלאודיו בראבו.

 

בראבו לא מרוצה מהעובדה שהוא עומד בין הקורות רק במשחקי הליגה, בעוד בכל ההילה של ליגת האלופות זוכה השוער השני, מארק אנדרה טר שטגן הגרמני, שגם הוא אגב לא מרוצה מהמחסור בדקות משחק. מעבר לסיטי יכול להיות עבור בראבו בן ה-32 ההזדמנות אחרונה לעבור לקבוצה שתוכל לשלם לו משכורת יותר גבוהה. סעיף השחרור שלו עומד על 30.5 מיליון ליש"ט.

 

הארט מצדו דיבר אחרי הניצחון 0:1 של מנצ'סטר סיטי על סנדרלנד וניפק כמה ציטוטים מעניינים, שמספקים לא מעט חומר למחשבה: "אנחנו רוצים לזכות בתואר האליפות עבור מנואל פלגריני", הבהיר.

 

רוצה לשחק גם בליגת האלופות. בראבו (gettyimages)

 

"הידיעות על בואו של גווארדיולה לא יסיחו את דעתנו מהמטרה: לזכות באליפות ובעוד תארים", הוסיף השוער. "אנחנו תומכים במנג'ר שלנו ואוהבים אותו. מה שיהיה שנה הבאה יהיה שנה הבאה". גם אוהדי התכולים תומכים בפלגריני, שאמר: "אני לא חושב מה יהיה עונה הבאה. היה חשוב לנצח לפני המשחק עם לסטר".

 

לפי פרסומים שונים, מסע הרכש של גווארדיולה לא ייצר רק בעמדת השוער. לפי פרסום של ה"סטאר", המאמן הקטאלוני יהיה מעוניין לרכוש בקיץ את לירוי סאנה משאלקה, שמבוקש גם בריאל מדריד. ההערכה היא שהרויאל בלוז יציבו תג מחיר של כ-40 מיליון ליש"ט עבור הקשר בן ה-20.

 

פפ סימן את הכישרון הענק? סאנה (gettyimages)

 

לפני כשנה התבטא פפ ואמר עליו: "הוא כישרון ענק ואני יכול רק לברך את הכדורגל הגרמני שיש לו שחקן כזה". סאנה, שהוא גרמני ממוצא סנגלי, חתום בשאלקה עד 2019.

 

גם שמו של ארון ראמזי קשר ארסנל הוזכר בקשר לסיטי יחד עם הרשימה שפורסמה אתמול שכוללת את ליאו מסי, רוברט לבנדובסקי, דני אלבס, ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס, דויד אלבה ושמות נוספים.

 

גם הוא הוזכר. ראמזי (gettyimages)

 

"פפ כעס על השחקנים שהגיעו עם עודף משקל"

בתוך כך, גווארדיולה הכחיש שמאז ההודעה הרשמית על מינויו לאימון מנצ'סטר סיטי בעונה הבאה שורר חוסר שקט בחדר ההלבשה של באיירן מינכן. השבועון "קיקר" טען ששחקן אלמוני בקבוצה התלונן שפפ כעס על השחקנים שהגיעו אחרי הפגרה עם משקל עודף ואסר עליהם לטוס בימי החופשה מחוץ למינכן בלי אישור שלו.

 

פפ אישר שאחד ממנהלי הקבוצה אסר על השחקנים לטוס, אבל תהה מי האלמוני שהדליף: "אני לא אוהב כששחקנים לא מדברים בשמם, ניסיתי לעצור את התופעה הזאת כבר בעונה הראשונה. זה נכון שיש שחקנים שסובלים פה ושם מעודף משקל אחרי הפגרה, יש כאלה שמסירים אותו במהירות, יש שלוקח להם זמן. זו לא בעיה".

 

לא באמת מוטרד מעודף המשקל. פפ (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי