Sport1 Banner

הכי דרמטי שיש: ניצחון לברצלונה על צסק"א

קור רוח של מלפפון. דולמן בסיום
קור רוח של מלפפון. דולמן בסיום | צילום: AFP

דולמן קלע 5 ב-7 השניות האחרונות של ההארכה. ניצחונות גדולים לכוכב ולריאל

(גודל טקסט)

המחזור העשירי ביורוליג ננעל עם ארבעה משחקים, כשהדרמה האמיתית הגיעה מברצלונה שם ניצחה הקבוצה המקומית את צסק"א בהארכה. ריאל מדריד עשתה צעד גדול לעבר שלב ההצלבה עם ניצחון אצל ז'לגיריס קובנה, הכוכב האדום בלגראד השיגה ניצחון גדול על פנאתינייקוס שקירב גם אותה לשלב הבא ועזר לה לפתוח פער על שתי הטורקיות, דרושאפקה ואנאדולו אפס, שגם הן התמודדו הערב במשחק שהסתיים בניצחון חוץ של אפס.

 

 

ברצלונה – צסק"א – מוסקבה 98:100

כאמור, יותר דרמטי מזה לא יכול להיות. ברצלונה הוליכה במחצית 38:47 ונראה היה כי היא נמצאת במומנטום, אך צסק"א חזרה למשחק ברבע השלישי ואף הוליכה בסיומו. במצב של שוויון 85:85, עשר שניות לסיום המשחק, מילוש  תיאודושיץ' החטיא הזדמנות להכריע המשחק אך החמיץ שלשה.

 

צסק"א הוליכה ביתרון קטן לאורך רוב ההארכה, ודקה לסיומה אף עלתה ליתרון ארבע. בארסה צימקה את התוצאה והצליחה להשיג את הכדור בפיגור שלוש נקודות מספר שניות לסיום. ג'סטין דולמן קבר שלשה דרמטית 4.2 שניות לסיום והשווה את התוצאה, וכשנראה היה שהמשחק הולך להארכה נוספת הוא הצליח להשתלט על הכדור הלא טוב שתיאודושיץ' הוציא מתחת לסל, ועם קור רוח של מלפפון התרומם וקלע זריקה מחצי מרחק.

 

הירבו לקלוע לברצלונה: אנטה טומיץ' 21, תומאש סטורנסקי 19, סטרוס פרפרוגלו 15, ג'סטין דולמן 12 נקודות ו-10 ריבאונדים. לצסק"א: ננדו דה קולו 30 (שיא קריירה ביורוליג), מילוש תיאודושיץ' 23 (7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), קייל היינס 17.

 

הכי דרמטי שיש. שחקני ברצלונה חוגגים (AFP)

 

ז'לגיריס קובנה – ריאל מדריד 90:75

ניצחון חוץ חשוב לבלאנקוס, שהתאוששו מההפסד לצסק"א מוסקבה. הספרדים עלו למאזן 4:6 בעוד ז'לגיריס נותרה במקום האחרון בבית עם מאזן של 8:2. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה ובסיומה הוליכה ז'לגיריס, קבוצתו של שרונאס יאסיקבצ'יוס 39:41.

המארחת הוליכה בהמשך 49:51  ואז פתחה ריאל מדריד מבערים עם ריצה של 2:13 וברבע השלישי כולו 12:23 ושמרה על יתרונה ואף הגדילה אותו עד לסיום. אנדרס נוצ'יוני בלט אצל המנצחים עם 22 נקודות בהן שש שלשות משישה נסיונות. קיי. סי. ריברס הוסיף 14. פאוליוס ינקונאס קלע 21 נקודות לזכות ז'לגיריס.

רודריגס מדלג מעל ז'לגיריס (AFP)

 

דרושפאקה – אנדולו אפס 72:68

דרושפאקה אירחה את הדרבי הטורקי ונוצחה על ידי אנאדולו אפס. המנצחת עלתה למאזן 6:4 והותירה לעצמה סיכוי להגיע להצלבה. המנוצחת במאזן 7:3, התרחקה משם.

 

תומאס הרטל בלט באנאדולו אפס עם 21 נקודות, ג'ייסון גריינג'ר הוסיף 14. סקוטי ווילבקין קלע 17 נקודות למנוצחים.

 

הכוכב האדום – פנאתינייקוס 67:69

 ניצחון ביתי ענק לסרבים, שעשו עוד צעד בדרך להצלבה, עם מאזן של 4:6, בדיוק כמו ליוונים שמדורגים אחריהם.

 

סל ועוד נקודה מהקו של קווינסי מילר עשר שניות לסיום, סגרו את הסיפור. טרנס קינסי בלט בכוכב האדום עם 19 נקודות, מילר הוסיף 16. אליוט וויליאמס קלע 17 לזכות היוונים.

מילר בולם את דיאמנטידיס. ניצחון גדול (AFP)

 

עוד באותו נושא: אנאדולו אפס, ז'לגיריס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי