Sport1 Banner

החזרה של רוני נדחתה, איברהימוביץ' יגיע בקיץ?

רוני. עדר ללא רועה
רוני. עדר ללא רועה | צילום: Gettyimages

החלוץ לא התאושש מהפציעה. ההפסד לליברפול חרץ את גורלו של ואן חאל?

(גודל טקסט)

החדשות במנצ'סטר יונייטד מתחילות להזכיר את אלה שלפני חג המולד, פשוט שום דבר לא הולך לה כמו שצריך. אחרי ההפסד 2:0 בליגה האירופית לליברפול פרסם ה"מירור" שגם ווין רוני, שהיה צפוי לחזור כבר לאימונים, ייעדר לפחות עוד חודש. ההתאוששות שלו מהפציעה מדאיגה מאוד גם את מנג'ר הנבחרת רוי הודג'סון.

 

כזכור, רוני נפצע בהפסד 2:1 לסנדרלנד ב-13 בפברואר והיה אמור לפי התוכניות לחזור לשחק ב-3 במארס בדרבי נגד אברטון. עם זאת, כעת מתברר שיחזור כנראה רק באפריל וזה מתחיל להיות קרוב מאוד ליורו 2016. הוא פצוע בברך ימין והצוות הרפואי מתוסכל שלא הצליח להכשיר אותו בזמן. רוני הוריד את המתקן המיוחד איתו הסתובב בשבועות האחרונים, אבל ההחלמה עצמה מתעכבת.

 

 

ביונייטד קיוו שהקפטן יחזור לכושר אחרי פגרת הנבחרות בסוף החודש וכבר מתחילים להרגיש את החיסרון שלו כמנהיג בקבוצת הצעירים של ואן חאל. הוא כבר החמיץ שבעה משחקים, אך חסרונו ניכר מאוד במשחק מול ליברפול בו הקבוצה שיוועה למנהיג. הפרשנים פול סקולס וריו פרדיננד, ששיחקו בעבר ביונייטד, ציינו שהקבוצה נראתה כמו אוסף של שחקנים שמשחקים בלי כיוון ברור.

 

ביליץ'. "לא התאוששו מעזיבת פרגוסון" (gettyimages)

 

כעת נראה שרוני ישחק רק במשחקים האחרונים של העונה, אך אם ההחלמה שלו תתעכב יותר אז תהיה גם דאגה לגבי כשירותו ליורו. כרגע שישה שחקנים של היונייטד פצועים והם יקוו שזה לא ישפיע  מחר (ראשון) על המשחק נגד ווסטהאם ברבע גמר הגביע באולד טראפורד (17:50, שידור ישיר בספורט1).

 

מנג'ר ווסטהאם, סלאבן ביליץ', אמר לקראת המשחק: "יונייטד עדיין לא התאוששה מעזיבתו של אלכס פרגוסון. השחקנים שלהם מוכשרים, אבל עדיין לא מאיימים מספיק על היריבה". עם זאת, הקרואטי הזהיר את שחקניו: "יונייטד תעלה כמו אריה פצוע למשחק וזה תמיד מסוכן".

 

איברהימוביץ'. רוצה אליפות גם באנגליה? (gettyimages)

 

בתוך כך, "הסאן" מדווח שהנהלת הקבוצה החליטה כנראה בכל זאת להעיף את ואן חאל אחרי התצוגה החלשה בליגה האירופית והם זועמים על היכולת שהפגינה הקבוצה. בשלב זה המועמדים הם ז'וזה מוריניו וריאן גיגס, כאשר לא נבחנים שמות נוספים.

 

במקביל, הל'אקיפ מפרסים שהשדים האדומים מנסים להחתים את זלאטן איברהימוביץ', על מנת שיחנוך את אנטוני מרסיאל. כבר פורסם בעבר כי מילאן תנסה לפנות לשוודי במטרה שיחזור לקדנציה שנייה במועדון.

עוד באותו נושא: סלאבן ביליץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי