Sport1 Banner

שער ששווה עלייה: 0:1 דרמטי לבני יהודה על כפ"ס

הזהובים חוגגים
הזהובים חוגגים | צילום: עדי אבישי

זמיר כבש בתוספת הזמן מול המדורגת השנייה בטבלה. קטמון עלתה ללאומית

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון עשתה זאת כבר, ועכשיו יש עולה נוספת לליגה הלאומית: תגידו מזל טוב לקבוצת האוהדים הפועל קטמון ירושלים.

 

האדומים-שחורים הביסו 1:6 את מכבי צור שלום ונהנו מהפסדה של עירוני נשר בבית שאן (1:0) כדי להבטיח את עלייתם כשנותר מחזור אחד לסיום העונה בליגה א'.

 

 

 

מוליכת הליגה הלאומית, בני יהודה, התקשתה גם השבוע במשחק מול הפועל כפ"ס המדורגת במקום השני, אך לבסוף ניצחה 0:1 משער דקה אחת בתוך תוספת הזמן מרגלו של נס זמיר שבעט מכ-20 מטר לפינה הרחוקה. מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, הורחק בדקה ה-40 לאחר דין ודברים עם השופט והבהיר כי יילחם בהחלטה זו בבית הדין.

 

 

בזכות הניצחון פתחו הזהובים פער של שמונה נקודות מהפועל כפר סבא. הקבוצה מהשרון הסתבכה, הרי שבני לוד יכולה לטפס למקום השני אם תנצח בהמשך המחזור את קריית גת. כפ"ס כמובן תרד למקום השלישי אם קבוצתו של אבו סובחי תנצח ותפגר אחר לוד ב-3 נקודות. כעת היא עדיפה על פניה בזכות הפרש שערים עדיף בלבד.

 

הפועל עפולה, שביום רביעי הקרוב תפגוש בטדי בחצי גמר גביע המדינה את הפועל ב"ש, ניצחה בחזרה הגנרלית 2:4 את מכבי יבנה. לנרי קהינדה כבש שלושער (63 בפנדל, 70 ו-74) ומתן נחמני הוסיף את הרביעי לזכות המארחת בדקה ה-86. יבנה עוד הוליכה משער של חליל לאמבין (15) ואנטוני וראן צימק בתוספת הזמן (90 3).

 

קבוצה נוספת מהלאומית שביום רביעי תגיע לטדי היא מכבי אחי נצרת שתפגוש את מכבי ת"א, והיא תתקשה עד מאוד אם להסתכל על משחק ההגנה שלה היום. היא סיימה ב-3:3 מול הפועל ר"ג במשחק שנערך בווינטר. לידור כהן בדקה הראשונה, איסומאילה לינגאנה (14) ולירון דיאמנט (90 4 בפנדל) כבשו למארחת שסחטו נקודה בדרמטיות, לנצרת כבשו אחמד אבו נאהיה (8), דייויד גומז (58) ועידו אקסברד (61).

 

בתחתית הלאומית, עירוני טבריה הפסידה 2:0 בחוץ להפועל ירושלים משערים של גיא כהן (35) ועדי סופר (73) והיא במרחק 13 נקודות מבית"ר ת"א/רמלה שבמקום ה-13. נראה כי היא תצטרף להכח עמידר ר"ג ותרד לליגה א'.

 

במשחק נוסף שנערך היום, מכבי הרצליה נפרדה בביתה בתוצאה 0:0 מול עירוני רמת השרון.

עוד באותו נושא: לנרי קהינדה, נס זמיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי