Sport1 Banner

ואן חאל מרוצה: "רוני כשיר לשחק מול ברומיץ'"

רוני. הפציעה לא חמורה
רוני. הפציעה לא חמורה | צילום: Gettyimages

קפטן יונייטד עשוי לפתוח מחר (19:20, ספורט2). שואו ואוונס בחוץ

(גודל טקסט)

השבוע היה חשש שקפטן מנצ'סטר יונייטד, וויין רוני, גמר את העונה אחרי שנפצע בברכו במשחק נגד אברטון, אבל לואיס ואן חאל היה איש בשורות היום כשקיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק עם ווסט ברומיץ' אלביון מחר (חי בספורט2 החל מ-19:20).

 

"רוני כשיר לשחק", אמר המנג'ר ההולנדי לטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד. "הוא לא פצוע רציני כמו שחששנו. זה חשוב לנו מאוד ואני מאושר מכך. אך לוק שואו וג'וני אוונס לא יהיו כשירים בגלל פציעה".

 

 

יונייטד אולי לא חוששת יותר שלא תיכלל בין ארבע הראשונות בליגה, אבל שואפת להשיג את כרטיס העלייה האוטומטי מהמקום השני או השלישי וכרגע היא מדורגת רביעית מה שישלח אותה למשחקי הפלייאוף. אם תנצח את ברומיץ' מחר היא תעפיל למקום השלישי בליגה זמנית לפחות.

 

ואן חאל יצא בהצהרה שיונייטד תנסה לזכות שנה הבאה באליפות: "השנה לא התמודדנו על המקום הראשון נגד צ'לסי, אבל בשנה הבאה אני מצפה שנעשה זאת. נהיה מוכנים יותר. ההכנה שלנו בתחילת העונה הנוכחית לא הייתה אידיאלית".

 

בתוך כך צ'יצ'ריטו, שהושאל בתחילת העונה מיונייטד לריאל מדריד, התראיין לעיתון הספרדי 'אס' ותיאר את שיטות האימון של ואן חאל כנוקשים בעוד שלדעתו שיטות האימון של קרלו אנצ'לוטי קרובים יותר לאלה של סר אלכס פרגוסון. צ'יצ'ריטו רמז שהוא לא נהנה מהאימונים של ההולנדי כשאמר: "אנצ'לוטי קרוב יותר לשחקנים והוא רגוע יותר".

 

פריירה נשאר במועדון

 

מאוחר יותר הערב (שישי) הודיעה מנצ'סטר יונייטד כי אנדראס פריירה בן ה-19 האריך חוזה ויישאר במועדון לפחות עד 2018.

 

 

 

הקשר הברזילאי שנולד בבלגיה עבר לשדים האדומים מפ.ס.וו ב-2011 והעונה ערך הופעת בכורה בליגה כאשר שותף ל-13 דק' בניצחון 0:3 על טוטנהאם.

 

היו לאחרונה שמועות רבות לפיהן פריירה עשוי ללכת בעקבות פול פוגבה ולעזוב את המועדון ליובנטוס או פ.ס.ז', אך לבסוף הקשר הצעיר החליט להישאר בצפון אנגליה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי