Sport1 Banner

צפו בתקרית שהגיעה עד ראש ממשלת יוון

ספאנוליס עם התנועה המתגרה. הדליק את הענף
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

ספאנוליס זוכה לאבטחה בביתו אחרי התגרות בקהל. התגובה לא איחרה לבוא

(גודל טקסט)

"הקרב הנצחי" של הכדורסל היווני כמעט תמיד מספק כמות זהה של כותרות למדורי הפלילים והספורט, אבל הפעם נדמה שגם שם נחצו כל הגבולות. אולימפיאקוס גברה אמש (שבת) בחוץ על פנאתינייקוס 66:77 והבטיחה את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף, אבל אף אחד לא מדבר היום בפיראוס או באתונה על כדורסל.

 

דקה וחצי לסיום, הדליק ואסיליס ספאנוליס את הקהל של פנאתינייקוס, כאשר חגג קליעת סל בתנועת "אני לא שומע אתכם" ליציעים. אוהדי פאו, שעוד לא סלחו לכוכב אולימפיאקוס על הנטישה שלו ליריבה המרה, הגיבו בהשלכת חפצים שגרמה להפסקת המשחק ל-25 דקות.

 

 

היום יצא הבעלים של הירוקים, דימיטריס ינקופולוס, בהאשמה חריפה נגד ספאנוליס. "מה הוא רצה להדגים בדיוק?", שאל, "למה הוא הראה לנו את האוזניים שלו? אני דורש מראש הממשלה מר ציפראס וסגן השר לספורט מר קודוניס להעניש אותו למען יראו וייראו. אין לו מקום ביוון או בכדורסל, הוא רק מחפש פרובוקציות".

 

בתגובה פרסמה אולימפיאקוס סרטון וידאו, בו היא טוענת שקולו של ינקופולוס נשמע מקלל את ספאנוליס בחדרי ההלבשה ומאיים על משפחתו. בתוך כך, הציבה משטרת יוון אבטחה מיוחדת על כוכב אולימפיאקוס, מחשש לפגיעה בו. פנאתינייקוס לא נשארה אדישה להפסד והודיעה על פיטוריו של דושקו איבאנוביץ'. אחד המועמדים להחליפו הוא פנאיוטיס ינאקיס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי