Sport1 Banner

זוהיר בהלול נגד דבריו של גיא לוי

גיא לוי. דבריו מעוררים סערה
גיא לוי. דבריו מעוררים סערה | אסף קליגר

הח"כ הטרי פנה ליו"ר ההתאחדות: "נקוט בצעדים משמעתיים חריפים ומיידים"

(גודל טקסט)

בעקבות התבטאויותיו של מאמן בית"ר ירושלים, שיגר היום (שלישי) ח"כ זוהיר בהלול מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, בו הוא קורא לעיני לטפל משמעתית במאמן בית"ר ירושלים, גיא לוי, "לאור התבטאויותיו החמורות, שמהן נודפת רוח גזענית".

כזכור, גיא לוי התראיין אתמול וטען כי גם אם היה שחקן ערבי שמתאים לו מבחינה מקצועית, הוא לא היה מגייס אותו לקבוצה. ח"כ מהמחנה הציוני כתב ליו"ר ההתאחדות, עופר עיני, מכתב בו גינה את דבריו של לוי ואף קרא ליו"ר ההתאחדות לנקוט נגדו בהליכים משמעתיים.

זוהיר בהלול. פנה מיד ליו"ר ההתאחדות לכדורגל (יח"צ)

"לאור התבטאויותיו החמורות של מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוי, שמהן נודפת רוח גזענית, הנני מצפה מאדם ראוי כמוך בעל תפקיד ציבורי בכיר עם רקורד איגודי מוערך, לנקוט בצעדים משמעתיים חריפים ומיידים" כתב בהלול.

"תחת חסותה של ההתאחדות לכדורגל פועלות מאות אגודות ואלפי ספורטאים, ביניהם יהודים וערבים, לרבות ילדים ונערים. מהו המסר שהללו יקבלו לנוכח דברי הגזענות החמורים האלה, מבלי שיוכפפו הדברים הללו לפעולה משמעתית מיידית".

גורם בבית"ר ירושלים הגיב: "הדברים שהמאמן גיא לוי נאמרו כדי לשמור על המערכת והקבוצה מכל מני פוליטיקאים וטרמפיסטים אשר מבקשים ללבות את היצרים. בשבועות האחרונים היו אמירות רבות של גורמים שונים שדיברו ויעצו לשחקנים מהמגזר לא להגיע בשום אופן לבית"ר ירושלים. המאמן דיבר על הזמן הנוכחי כלא מתאים לצרף שחקן ערבי".

עוד באותו נושא: גיא לוי, זוהר בהלול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי