Sport1 Banner

הכנה: הפועל חיפה נכנעה לפאלרמו 2:1

נכנעו לאיטלקים בדקות הסיום וזכו למחמאות
נכנעו לאיטלקים בדקות הסיום וזכו למחמאות | צילום: דוברות הפועל חיפה

חניכיו של טל בנין הציגו משחק טוב, אך ספגו בדקה ה-90. סוויסה כבש

(גודל טקסט)

הפועל חיפה, ששוהה באיטליה למחנה האימונים המסורתי, קיימה היום (שבת) משחק אימון מול פלרמו מהסרייה A במתחם האימונים "טאמו" של האיטלקים, שניצחו בסיום 1:2.

 

גסטון ברוגמן כבש בדקה העשירית לזכות המקומיים, וקבע 0:1. בדקה ה-59 תומר סוויסה איזן מהנקודה הלבנה, לאחר שאנס דאבור, שהחליף במחצית את עאהד עזאם שנפצע, הוכשל ברחבה. בדקה ה-90 מאטה יאיאלו כבש את השני לאיטלקים מבעיטה חופשית וקבע את תוצאת הסיום 1:2.

 

 

הבעלים יואב כץ אמר בסיום: "משחק מוצלח של הקבוצה מול יריבה שסיימה במקום ה-11 בליגה האיטלקית הבכירה. שלטנו במשחק בשלבים רבים של המחצית השנייה תוך שילוב שחקני בית צעירים רבים וחבל שספגנו בסיום. אני גאה בקבוצה ובהחלט ניתן לראות את ההתקדמות במהלך המחנה".


הפועל חיפה בהכנות לעונה הבאה (דוברות הפועל חיפה)

 

כובש שני השערים לזכות הקבוצה בשני משחקי האימון מול יריבות מהסרייה A תומר סוויסה אמר בסיום המשחק: "עברנו חוויה שניקח איתנו הרבה זמן – משחק מול שתי יריבות איכותיות מהליגה האיטלקית. מצחיק שיצאנו מאוכזבים מהמשחק היום אחרי שספגנו בדקה ה-90. הקבוצה מתקדמת וראינו את זה היום. המחנה עד כה משיג את כל המטרות, מקצועית וחברתית. נמשיך לעבוד קשה בימים שנותרו עד החזרה לארץ". בסיום המשחק זכו השחקנים של הפועל חיפה למחמאות מאנשי פאלרמו אשר הופתעו לטובה מיכולתם של הישראלים.

עוד באותו נושא: פאלרמו, תומר סוויסה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי