Sport1 Banner

אלי טביב: "אזולאי יישאר שחקן בית"ר ירושלים"

| צילום: ערן לוף

בעלי בית"ר ירושלים לספורט1: "לא אזנח את הקבוצה". מחירו של דסה: מיליון יורו

(גודל טקסט)

"שלומי אזולאי יישאר העונה שחקן של בית"ר ירושלים", כך אמר הערב (רביעי) הבעלים אלי טביב לספורט1, רגע לפני שטס למיאמי לתקופה של שלושה שבועות, "אמנם עוד לא סגרנו את כל הפרטים בחוזה החדש של שלומי אבל אני מאמין שהכל ייסגר בקרוב".

 

בתוך כך פורסם שמכבי תל אביב העלתה את הצעתה על אלי דסה מ-600 ל-750 אלף יורו פלוס שחקן מהסגל הרחב של הצהובים, אלא שגורמים בסביבתו של טביב מתעקשים ששום הצעה חדשה לא הונחה על השולחן.

 בכל מקרה בבית"ר מודעים למצוקות של הטרבליסטית ומאמינים שבסופו של דבר לא תהיה לג'ורדי קרויף כל ברירה אלא לשלם את תג המחיר הראשוני על המגן – מיליון יורו.

 

אזולאי. עליו טביב לא מוותר (עדי אבישי)

 

"אני מבטיח שלא אזנח את בית"ר, גם אם אתרחק מהמועדון. כל העניינים בקבוצה יטופלו על ידי נאמן מטעמי", הוסיף טביב. בינתיים עושה רושם שאותו נאמן יהיה החשב חיים נבון.

 

 לבית"ר יש כיום שלושה מורשי חתימה: טביב, נבון וחנן קהלו. האחרון הוא עוזרו האישי של הבעלים ופועל לצדו בעסקיו בארה"ב, כך שלא נראה שטביב יוותר עליו. אם אכן המו"מ מול  אזולאי נמצא לקראת סיום מי שיחתום בשם בית"ר על החוזה החדש יהיה נבון.

 

"לא ירדתי מהנושא של חיזוק הקבוצה בבלם זר", הוסיף טביב, "אני בוחן כמה הצעות אבל טרם החלטתי אם לזמן מישהו למבחנים".

 

בינתיים, ייתכן שבית"ר תיפרד מהחלוץ הרומני,  ולאד מוראר, שמתלונן על כאבים בשרירי הבטן. אם מצבו לא ישתפר הוא ישוחרר. הקשר הספרדי פאבלו דה לוקאס אמור להתאושש מהפציעה בברכו בתוך כשבוע.

 

באספת השחקנים אמר המאמן סלובודאן דראפיץ': "מי שימשיך לעשות פרצופים חמוצים באימונים ישוחרר מהקבוצה".

עוד באותו נושא: חיים נבון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי