Sport1 Banner

הישג שיא לנבחרת, שסיימה את אליפות אירופה במקום התשיעי

נבחרת ישראל בכדורמים
נבחרת ישראל בכדורמים | איגוד הכדורמים

כדורמים נשים: השחקניות גברו 7:11 על קרואטיה, חיברו ניצחון שני ברציפות וחגגו את ההישג הגדול בטורניר היוקרתי בבודפשט. מרים בוגצ'נקו בת ה-17 סיימה עם 13 שערים ב-5 הופעות וזכתה למחמאות

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון ההיסטורי מול גרמניה, נבחרת ישראל בכדורמים נשים חיברה היום (שלישי) ניצחון שני ברציפות במסגרת אליפות אירופה בכדורמים שנערכת בבודפשט. החניכות של המאמן דימיטריס מברוטאס השיגו 7:11 (1-1, 2-6, 2-2, 2-2) מרשים על קרואטיה במשחק האחרון וסיימו את הטורניר במקום התשיעי.

השחקניות וקהל המקורבים המלווה את הנבחרת עם דגלי ישראל ביציע, חגגו מיקום שיא נוסף במפעל לאחר המקום ה-10 ביורו הבכורה של הנבחרת בברצלונה לפני שנתיים, וניצחון שני אי פעם בטורניר היוקרתי לאחר ה-3:10 על גרמניה שלשום במסגרת שלב הבתים.

מרים בוגצ'נקו בת ה-17 סיימה טורניר פנטסטי עם 13 שערים בחמישה משחקים לאחר שהבקיעה היום שלושער. שדר המשחק באתר ההתאחדות האירופית אמר כי השחקנית של הפועל פתח תקוה, מחזיקת גביע המדינה, תעבור כנראה למועדון גדול ביבשת בעקבות ההופעה שלה ביורו 2020. נופר הוכברג כבשה שלישייה משלה, הילה פוטוריאן וכרם נוי הוסיפו צמד כל אחת ושונית סטרוגו תרמה שער אחד. 

 
 
בוגצ'נקו אמרה: "התחלנו לא טוב את הטורניר אבל התקדמנו לכל אורכו. הייתי מבולבלת ועצבנית בתחילת הטורניר והיום הגענו אל המשחק בתחושה של עכשיו או לעולם לא, ושמנו את הכל בצד כדי לנצח". המאמן דימיטריס מברוטאס הוסיף: "פתחנו לא טוב היום אבל בהמשך לא נגררנו למשחק האיטי שלהם והבקענו במתפרצות. הישג גדול שלנו לסיים עם שני ניצחונות ומקום תשיעי".

עמית אבנר, מנכ"ל האיגוד, סיכם עוד אבן דרך בפרויקט פריז 2024: "הישג היסטורי שהוא תוצאה של עבודה קשה, מקצועית ומסודרת בתמיכת משרד הספורט, הוועד האולימפי, היחידה לספורט הישגי, אתנה, ווינגייט והספונסר טורבו. זהו שלב נוסף בהתפתחות הכדורמים בישראל וכעת אנו מצפים שגם אצל הגברים זה יקרה. נבחרנו לארח באפריל את מוקדמות היורו גברים עד 19 וזה מראה על המעמד העולה של ישראל בזירה הבינלאומית".

היסטוריה בבודפשט (איגוד הכדורמים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי